مظلومی: استقلالی ها پول من را هم نداده اند

مظلومی: استقلالی ها پول من را هم نداده اند




 

 


مظلومی: استقلالی ها پول من را هم نداده اند


تاریخ : شنبه ،
29 مهر 1391

سرمربي پيشين باشگاه استقلال گفت: 9 ماه است از باشگاه استقلال طلبکارم و هنوز پولي نگرفته‌ام.


پرويز مظلومي در گفت‌وگویی در پاسخ به اين سؤال که آيا دستمزد خود را از باشگاه استقلال دريافت کرده است،‌ گفت: استقلال وضعيت مالي خوبي ندارد، اميدوارم هر چه زودتر مسئولان به تيم پرطرفدار پايتخت کمک کنند، در غير اين صورت استقلال در ادامه راه با مشکل مواجه خواهد شد.

وي با بيان اينکه 9 ماه است که از باشگاه طلبکارم و هنوز پولي نگرفته‌ام، اظهار داشت: اگر پولي به باشگاه تزريق شود به من هم قول دادند تا دستمزدم را پرداخت کنند. اميدوارم شرايط مهيا شود تا بدهي‌ها را پرداخت کنند

سرمربي سابق استقلال درباره عدم حضورش در گهر زاگرس گفت: من از مردم و هدايتي عذرخواهي کردم. شرايط براي حضور در اين باشگاه مهيا نبود، فعلا هم پيشنهادي ندارم و استراحت مي‌کنم تا ببينم در آينده وضعيت چه مي‌شود.

مظلومي درباره بازي ايران و کره جنوبي عنوان کرد: پيروزي دلچسبي بود که اميدوارم ادامه داشته باشد، به ويژه در بازي با ازبکستان که براي ما حکم فينال دارد. در باد اين برد نخوابيم و فکر نکنيم با اين برد به جام جهاني رفته ايم. هنوز کار داريم و بايد ضعف‌ها را برطرف کنيم. در بازي با کره ضعف‌هاي زيادي داشتيم که اميدوارم برطرف شود.


کلمات کلیدی : خبر ورزشی ، اخبار باشگاه استقلال ، نتیجه بازی استقلال ، روزنامه استقلال ، سایت خبر ورزشی , فرهاد مجیدی ، اخبار ورزشی ، اخبارورزشی ، اخبار فوتبال ، گل های دربی ، تک گل